Nowe media i dziennikarstwo internetowe

Słuchacze studiów mają możliwość zdobycia wiedzy dającej się zastosować w wielu dziedzinach i na różnych stanowiskach. Mogą skonfrontować swoje doświadczenia z opiniami praktyków operujących w różnorodnych obszarach zawodowych, jednak wykorzystujących podobne rozwiązania. Absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy dziennikarskiej w internecie. Oznacza to, że będą potrafili zaplanować swoją pracę w internecie począwszy od tworzenia koncepcji, budowy programu, wybór technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii.

Cel studiów

  • kształcenie i doskonalenie praktycznych umiejętności potrzebnych do pracy w Internecie
  • zrozumienie istoty nowej komunikacji
  • nauka pracy z nowym konsumentem poprzez budowę nowych treści i wykorzystywanie nowych narzędzi
  • nabycie praktycznych umiejętności w pracy z mediami, przygotowania materiałów prasowych, przeprowadzania konferencji
  • opanowanie umiejętności publicznej prezentacji, budowania zespołu.

Adresaci

  • osoby pracujące w mediach i chcące poszerzyć swoją wiedzę
  • osoby odpowiedzialne za relacje z otoczeniem w instytucjach publicznych i organizacjach społecznych
  • specjaliści działów reklamy, promocji i komunikacji z otoczeniem podmiotów komercyjnych
  • pracownicy agencji reklamowych i public relations.

Sylwetka absolwenta

Absolwent studiów posiada wiedzę z zakresu:

  • dziennikarstwa, w szczególności dziennikarstwa internetowego oraz różnic pomiędzy mediami tradycyjnymi a internetowymi
  • specyfiki nowych mediów i siły ich oddziaływania na odbiorcę
  • wiedzę i umiejętności w zakresie organizacji i zarządzania portalem internetowym.

Absolwent posiada umiejętności praktyczne z zakresu:

  • przygotowania materiałów prasowych i audiowizualnych
  • organizacji i zarządzania portalem internetowym
  • projektowania serwisów i portali internetowych
  • kształtowania pozytywnych relacji własnej organizacji z innymi firmami, partnerami biznesowymi, mediami, klientami, pracownikami poprzez media internetowe
  • tworzenia i prowadzenia internetowych kampanii komunikacyjnych
  • reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Kwalifikacje

  • absolwenci będą posiadali kwalifikacje do pracy dziennikarskiej w Internecie – oznacza to, że będą  potrafili zaplanować swoją pracę począwszy od tworzenia koncepcji, budowy programu, wyboru technik i sposobów budżetowania, a kończąc na ewaluacji
    i badaniu skuteczności prowadzonych kampanii. 

Opłaty

Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty4 rat
23890 zł 2050 zł1075 zł
Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty4 rat
23890 zł2050 zł1075 zł
Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty4 rat
23690 zł1950 zł1050 zł
Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty4 rat
2 3690 zł1950 zł1050 zł
Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty4 rat
23490 zł1850 zł975 zł
Liczba semestrówJednorazowa opłataPłatność w ratach – wysokość jednej rady
2 raty 4 rat
23490 zł1850 zł975 zł

Opłata rejestracyjna: 85 zł

Czas trwania

2 semestry

Wymagania stawiane kandydatom 

  • posiadanie dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia lub studiów jednolitych magisterskich.

Kadra

  • Kierownik studiów: Dr Anna Jadachowska – Dziębor
  • trenerzy i doświadczeni specjaliści PR, CRM
  • uznani wykładowcy akademiccy
  • blogerzy
  • dziennikarze telewizyjni i radiowi, m.in. Adrian Klarenbach

Zasady rekrutacji

  • 01

    Wydrukowany po dokonaniu elektronicznej rejestracji na studia formularz – podanie o przyjęcie na studia

  • 02

    Dyplom ukończenia studiów wyższych (odpis uczelniany)

  • 03

    Dwie fotografie 35×45 mm, podpisane na odwrocie

  • 04

    Oryginał dowodu wniesienia opłaty rejestracyjnej