Zarządzanie czasem

Opiekun szkolenia:

dr Kamila Pawłowska, dr Iwona Barszcz

Cel szkolenia:

  • nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących skutecznego zarządzania czasem własnym i podległych pracowników.

Adresaci szkolenia:

  • menedżerowie, specjaliści oraz inne osoby, których umiejętność planowania i zarządzania własnym czasem pracy ma znaczący wpływ na ich skuteczność.

Program szkolenia:

  1. Zarządzanie czasem – moja autodiagnoza.
  2. określenie własnych mocnych i słabych stron organizacji czasu pracy
  3. pożeracze i zwalniacze czasu (kto? co? mi zżera czas i dlaczego?)
  4. mój własny rytm dnia i ustalanie priorytetów.
  5. Gra strategiczna – umiejętności planowania czasu.
  6. Techniki organizacji pracy i zarządzania sobą w czasie.
  7. Zasada Pareto
  8. Macierz Eisenhover’a
  9. Strategia Vonneguta
  10. Strategia Disney’a
  11. pozostałe metody i narzędzia podnoszące sprawność organizacji czasu własnego.
  12. Planowanie, ustalanie celów i priorytetów.
  13. Metoda SMART w ustalaniu celów
  14. planowanie – jak umiejętnie zapanować nad czasem?
  15. ustalanie priorytetów
  16. grupowanie i delegowanie zadań
  17. ćwiczenie podsumowujące i wskazówki do pracy indywidualnej.

Sylwetka absolwenta szkolenia:

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat:

  • technik organizacji czasu własnego i pracowników
  • pożeraczy czasu i skutecznego ich niwelowania
  • ustalania priorytetów i definiowania celów
  • przeprowadzania autodiagnozy zarządzania czasem.

Czas trwania:

16 godzin

Opłaty:

750 zł