Opiekun szkolenia:
dr Małgorzata Bonikowska
Cel szkolenia:
- zapoznanie uczestników z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrymi przykładami w tym zakresie w Polsce i innych krajach
- zwiększenie rozumienia uczestników w jaki sposób tworzyć i prowadzić przedsięwzięcia typu „social business” i jak o nich komunikować.
Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest adresowane do osób, które interesują się społeczną odpowiedzialnością biznesu i chcą się włączać w tworzenie tego typu projektów i przedsięwzięć.
Program szkolenia:
Dzień I
- 9.00-11.00 wprowadzenie do tematyki szkolenia, definicje
- 11.00-13.00 CSR idea, definicje
- 13.00-14.00 przerwa na obiad
- 14.00-16.00 CSR w Polsce: podejście, historia
- 16.00-18.00 najlepsze projekty CSR w Polsce ostatnich 3 dekad – przykłady
Dzień II
- 9.00-11.00 przedsięwzięcie typu „social business” – podejście, zasady
- 11.00-13.00 przykłady firm typu „social business” w Polsce i na świecie
- 13.00-14.00 obiad
- 14.00-18.00 tworzenie projektu CSR i social business – ćwiczenia
- 18.00 podsumowanie szkolenia
Sylwetka absolwenta szkolenia:
Uczestnicy zdobędą wiedzę z zakresu poniższej tematyki:
- czym jest CSR w biznesie: definicje i podejście
- projekty CSR realizowane w Polsce i na świecie
- zasady tworzenia i prowadzenia przedsięwzięć typu „social business”
- komunikacja CSR w firmach.
Czas trwania:
16 godzin
Opłaty:
890 zł