Samorząd studencki

Wojciech Kanty – student na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna.

Zawodowo zajmuje się alpinistyką przemysłową, w wolnych chwilach lubi spędzać czas aktywnie na siłowni, basenie, na ściance wspinaczkowej. Lubi też teatr, dobrą książkę oraz dobry serial. Interesuje go szeroko pojęta edukacja alternatywna i w tym kierunku chce się rozwijać. W kadencji 2020 – 2024 zastępca przewodniczącego Samorządu Studentów.

Magdalena Hacia – przykład osoby, dla której na edukację nigdy nie jest za późno.

Matka trójki dzieci, długo poszukująca swojej zawodowej drogi, dzięki dzieciom i współpracy ze szkołami porzuciła pracę w IT i postanowiła zostać nauczycielką. Swoją przyszłość wiąże z pracą z dziećmi z autyzmem, wolne chwile spędza z książką w ręce, wykonując biżuterię albo szyjąc odzież.W kadencji 2020 – 2024 zastępca przewodniczącego Samorządu Studentów.

Helena Malangiewicz – tzw. głowa Samorządu, ale bez szyi w postaci Wojtka i Magdy oraz całej reszty uczelnianej społeczności byłaby tylko studentką pedagogiki.

20 lat na boisku siatkarskim nauczyło ją odpowiedzialności za innych i umiejętności pracy w zespole. Do niedawna mówiła, że z wykształcenia jest fizjoterapeutą, z przymusu pracownikiem biurowym, a z zamiłowania instruktorem żeglarstwa. Od 2019 roku na co dzień pracuje w firmie żeglarskiej, dzięki czemu pracę może łączyć ze swoją pasją – żeglarstwem. Praca z dziećmi i młodzieżą towarzyszy jej od czasu uzyskania pierwszych uprawnień żeglarskich, czyli ponad 20 lat. Jedno z jej mott:  „Nie wie – wytłumacz, nie umie – naucz”. W kadencji 2020 – 2024 przewodnicząca Samorządu Studentów.

To tylko trzy osoby, ale jest ich więcej: Sylwia, Monika, Marzena, Kasia, Marta, Weronika, Olga.

Wiele ich dzieli, ale połączyła PEDAGOGIKA. Członkowie samorządu są kreatywni, pragną stworzyć spójną społeczność Korczakowską. Nie ma dla nich rzeczy niemożliwych. Chcą promować Uczelnię poprzez pikniki rodzinne , warsztaty dla dzieci i wiele innych aktywności. Dzielą studiowanie z codziennym życiem, pracą i dają radę. Za główny cel stawiają sobie poprawę pracy platformy studenckiej, usprawnienie doboru promotorów, wcielenie w życie wyjazdów integracyjnych połączonych z praktyką pracy z dziećmi.