INFORMACJA DLA STUDENTÓW – terminy zjazdów, organizacja roku akademickiego
Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji i Nauki zajęcia w roku akademickim 2025/2026 nie mogą odbywać się wyłącznie w formie zdalnej z powodu odwołania stanu epidemicznego.
Powyższe przepisy dotyczą wszystkich uczelni.
NAUKA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W TRYBIE HYBRYDOWYM – nauka zdalna za pośrednictwem MS Teams.
Proszę o sprawdzenie planu przed zajęciami, ponieważ plan czasem ulega zmianie – dotyczy zjazdów stacjonarnych.
Numer sali w jakiej dana grupa ma zajęcia stacjonarne znajduje się na portierni – wejście główne do Uczelni.
Studia niestacjonarne
Kierunek/specjalność | Rok | Studia | Grupa | Plan |
---|---|---|---|---|
Psychologia | 2 | j.mgr | BARCELONA | |
Psychologia | 1 | j.mgr | MADRYT MALAGA | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 5 | j. mgr | JN1 (EP5N) | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 5 | j.mgr | JN2 (EP5N) | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 4 | j.mgr | EP4N | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 3 | j.mgr | EP3N | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 2 | j.mgr | PPiW2 | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne) | 1 | j.mgr | RZYM | |
Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna (studia niestacjonarne), grupa Włocławek | 4 | j.mgr | EP4N-W | |
Pedagogika specjalna | 4 | j.mgr | ER4 | |
Pedagogika specjalna | 2 | j. mgr | ER2 | |
Pedagogika specjalna | 1 | j.mgr | ATENY | |
Pedagogika szkolna z elementami terapii pedagogicznej i logopedii | 3 | lic | TPL3 | |
Pedagogika szkolna z elementami terapii pedagogicznej i logopedii | 1 | lic | WIEDEŃ -TPL1 | |
Pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza | 3 | lic | POW3 | |
Pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza | 2 | lic | POW2 | |
Pedagogika szkolna i opiekuńczo-wychowawcza | 1 | lic | RODOS -POW1 | |
Praca socjalna | 3 | lic | PS3 | plan zajęć 2025/26 |
Praca socjalna | 2 | lic | PS2 | plan zajęć 2025/26 |
Praca socjalna | 1 | lic | Kair-PS1 | |
Zarządzanie | 1 | lic | ZR1 | |
Polityka społeczna | 3 | lic | PS3 | |
Diagnoza i terapia pedagogiczna | 2 | mgr | MUDT2 | |
Diagnoza i terapia pedagogiczna | 1 | mgr | TOKIO – MUDT1 | |
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną | 2 | mgr | MUOW2 | |
Pedagogika opiekuńczo-wychowawcza z terapią pedagogiczną | 1 | mgr | DUBROWNIK -MUOW1 | |
Terapia pedagogiczna z socjoterapią | 2 | mgr | MUPTP2 | |
Praca socjalna z rodziną | 1 | mgr | MUPS1 | plan zajęć 2025/26 |
Praca socjalna z rodziną | 2 | mgr | MUPS2 | plan zajęć 2025/26 |
Studia podyplomowe
kierunek 1163_35bc58-0b> |
semestr 1163_8c43aa-ad> |
grupa 1163_157d8d-4d> |
plan 1163_ef7280-dd> |
---|---|---|---|
Rozkłady pozostałych studiów podyplomowych 1163_bc7c45-eb> |
1 1163_1183de-98> | 1163_672caa-56> | 1163_645883-a1> |
Integracja sensoryczna- diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego /tryb hybrydowy/ 1163_f7e096-da> |
1 1163_a90c23-6e> |
SI 1163_c11643-8f> | 1163_5ae876-d0> |
Integracja sensoryczna- diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego /tryb hybrydowy/ 1163_92345f-29> |
3 1163_101c60-7a> |
SI 1163_ecec27-77> | 1163_9396ca-59> |
Diagnoza i terapia pedagogiczna 1163_a03222-35> |
3 1163_0e8859-71> |
DITP 1163_93f8c5-d3> | 1163_e87ff3-10> |
Diagnoza i terapia pedagogiczna 1163_3a7fd6-18> |
1 1163_6bcbc1-4c> | 1163_dc60e2-89> | 1163_1a3ee4-d6> |
Metodyka i metodologia pracy socjalnej- wszystkie grupy 1163_3db7c0-6c> |
1 1163_956f6c-8c> |
MiMPS 1163_4ee832-33> | 1163_51b528-ba> |
Neurologopedia 1163_828842-1c> |
3 1163_950123-19> |
| 1163_a0c14a-08> |
Neurologopedia 1163_c4e821-33> |
2 1163_429204-71> |
NEURO2 1163_3f2387-8d> |
|
Neurologopedia 1163_fbdee2-73> |
1 1163_acd886-89> |
NEURO1 1163_f91367-1c> | 1163_9250f8-72> |
Diagnoza, terapia, edukacja i wsparcie osób ze spektrum autyzmu 1163_677400-26> |
3 1163_e0fcf8-62> |
AUTYZM 1163_696b6b-2b> | 1163_76f779-88> |
Diagnoza, terapia, edukacja i wsparcie osób ze spektrum autyzmu 1163_2f5024-a6> |
1 1163_f9ceb3-f1> | 1163_30daa5-96> | 1163_0f193b-46> |
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 1163_7460cf-b1> |
3 1163_847c8d-d2> |
OLIGO 1163_e66b6a-a9> | 1163_87e60a-03> |
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 1163_7c7050-00> |
1 1163_5987d6-45> | 1163_163c44-83> | 1163_3a7613-6b> |
Przygotowanie pedagogiczne 1163_9c8bc5-71> |
3 1163_73a1d6-fd> | 1163_3cd550-d0> | 1163_031437-ed> |
Przygotowanie pedagogiczne 1163_720780-0a> |
1 1163_e98b30-ea> | 1163_c71efe-bc> | 1163_71395f-18> |
Psychotraumatologia (nab. letni) 1163_dfcaaf-a8> |
2 1163_6d1097-96> | 1163_d28f54-08> | 1163_370d5d-5e> |
Psychotraumatologia (nab. zimowy) 1163_3d024d-e3> |
1 1163_2d5912-0b> | 1163_ea1274-45> | 1163_bce10e-ee> |
Higiena cyfrowa 1163_8222ab-94> |
1 1163_d6ce57-04> | 1163_c6c373-2b> | 1163_c77a54-cd> |